Tandläkaren och Bvc

2009-11-10, kl 18:51:58 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

I morgon ska jag till tanläkaren, usch jag vet att jag kommer få massa skäll för allt mitt cola drickande.
Blir säkert svindyrt med för det isar som fasen i mina tänder så dom måste säkert göra något åt det med, har ingen direkt lust att gå dit nu när jag inte kommer jobba något mer, känns inte som pengarna kommer räcka då.
Måste ringa Bvc i morgon med, tror lillfisen har fått öroninflammation eller så är det på väg, hon har sovit jätte mkt idag och vart helt otröstbar hela dagen och hon kliar sig hela tiden i vänster örat. Hon fick lite alvedon för en halvtimme sen och nu är hon glad igen. Tycker så synd om henne, men jag tycker vi borde kunna få en akuttid på bvc eller nått så det inte hinner gå för långt. Ska försöka leka lite med pluttan nu medans hon är glad (bara hoppas på att foglossningarna inte spökar för mycket).


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<