Storstädning

2009-11-24, kl 15:38:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Håller på att storstäda nu men var tvungen att sätta mig ner lite har ont i ryggen och foglossningar men Jonny han jobbar på och mamma kom och skulle dricka kaffe så nu hjälper hon med till :D Snart klart nu, det går så fort när mamma sätter igång hon är värsta superwomen när det gäller städning, haha det säger bara svisch så är hela lägenheten skinande ren. Snart kommer Jonnys mamma med prinsessan, längtar jätte mycket. Ska ringa sen å se om vi får komma förbi och titta på lägenheten igen så mamma får se den och så ska jag mäta om vi får plats med vårt badrumsskåp är väldigt osäker på det. Aja ska se om jag orkar hjälpa till lite med det sista nu så slipper jag känna att jag inte gör något.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<