Sovmorgon?

2009-11-30, kl 00:13:55 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Kanske blir det lite sovmorgon i morgon, eller så har jag världens gnälligaste prinsessa hela dagen i morgon. Hon kom inte i säng förrens halv tolv och hon brukar somna senast åtta så vi får väl se. Den underbara lilla damen Michelle kommer i morgon och hjälper mig eftersom Jonny jobbar. Vet inte hur jag ska kunna tacka dig för alla gånger du ställer upp för mig. Du är helt enkelt underbar gumman.

Har packat två kartonger till idag med, det tar aldrig slut vi har hur mycket som helst för i morgon vet jag åtminstone två kartonger till jag kan packa, men men skönt att få det gjort och rensa ut lite med. Behöver åkt till sortegården någon dag, undrar om min kära far har tid med det, hoppas hoppas så slipper vi ha skiten här hemma. Nu ska jag sova så jag orkar gå upp i moron när pluttan vaknar, natti natti sov så gott.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<