Sovit riktigt dåligt

2009-11-25, kl 12:44:56 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Inatt har jag vaknat nio gånger av dom jävla foglossningarna och varje gång har hela händerna varit bortdomnade på mig och känns som stora tunga meloner, Usch är så trött på det här nu vill kunna sova en hel natt igen utan att ha ont, vill kunna gå utan att ha ont, och jag vill kunna lyfta upp min lilla prinsessa varje dag bara för att ge henne en puss. Just nu kan jag inte nått av det här och jag känner mig helt värdelös. Det ska ju va bra att träna innan förlossningen men hur fan ska man kunna det när man inte kan röra sig utan att det gör ont. Nu måste jag ge Arabelle lite mat innan hon blir galen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<