Snart ny blogg design :D

2009-11-07, kl 21:50:15 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Louise håller på att göra en ny blogg design åt mig, hon är verkligen super duktig på det :D Är skit nöjd med det jag sett än så länge så jag väntar med spänning på att allt ska bli klart så jag slipper ha det som det ser ut nu. För det kan ju ingen påstå att det ser bra ut nu haha.
Gud att man kan bli så förväntansfull efter en så simpel sak som en blogg design kan knappt fatta själv att jag blir så här glad över det haha, det är nog nått alvarligt fel på mig men med tanke på hur jobbigt allt är just nu så är det ju bara bra om jag kan glädjas till max för alla små saker som blir bra :D


Kommentarer
Från: Michelle

Åhh den är jättefin!! Vill me!!

2009-11-09, kl 11:13:29

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<