så söt

2009-11-07, kl 11:51:54 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj

Nu är vi klara sitter bara och väntar på att bli upphämtade av mamma och mormor, hon är så söt Arabelle hon har en liten klänning och leggins på sig eftersom det är kalas. Kan inte hitta hennes hårband :( hade varit jätte fint till annars men ska försäka hitta en hårsnodd så hon kan ha toffs i alla fall. Mamma och mormor kommer om en halvtimme ungefär så det är väl bäst jag skyndar mig att leta reda på det. Slänger in lite bilder senare idag :D hon är underbart söt min lilla gumma


Kommentarer
Från: Michelle

Menar du det lila-vita hårbandet? Det har vi... Puss

2009-11-07, kl 14:37:38

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<