Riktigt trött idag med

2009-11-07, kl 08:43:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Gick och la mig vid halv tio igår för jag tänkte att jag skulle få sova ordentligt då, men där hade jag ju helt fel kvart i tio börjar grannarna leva som fan i sin lägenhet så det var ju helt omöjligt att somna. Tror dom höll på till elva halv tolv eller nått (man kanske ska se det lite positivt att dom inte höll på så länge som dom brukar). Somnade i alla fall efter ett tag och låg och hoppades att Arabelle skulle sova länge idag (till klockan åtta ungefär) men nej då Arabelle är uppe med tuppen klockan sex och har varit skit tjurig hela morgonen bara gråter och tjurar hela tiden men får inte titta bort från henne i två sekunder för då är det kört. Arabelle somnade i alla fall för en halvtimme sen så jag hoppas hon är lite gladare när hon vaknar min lilla skrutt. Vi ska ju faktiskt på kalas idag :) då måste man vara glad.

Förresten jag skickade ju inte en farsdaghälsning till JP och så skickade jag med en bild när pappa håller Arabelle och den kom med på första sidan :) blev riktigt glad när nått blir som man vill i alla fall, det är inte bara piss och skit hela tiden.



Ska plocka fram lite finkläder till mig och Arabelle nu och försöka ta en kopp the och en cigg innan snurpan vaknar igen


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<