Riktigt pissig dag

2009-11-23, kl 12:37:57 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Usch orkar inte riktigt idag, har lust att gå och gräva ner mig någonstans så kan jag komma fram igen när det är dags för lill*n att titta ut. Har grymt mycket foglossningar idag med, gör skit ont så fort jag rör mig och när jag går ser jag ut som en padda/nittio årig tant. Och självklart ska Jonny va tjurig idag av alla jävla dagar, orkar inte riktigt det nu när det gör så ont. Men men han är väl förhoppningsvis på bättre humör sen, just nu ligger han och sover igen för han var så trött så nu sitter jag här och lyssnar på min gnälliga lilla prinsessa. Inget verkar duga för henne idag heller. Aja skit samma ja ska iaf försöka va glad idag fast det gör ont :) Hoppas det smittar av sig bara.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<