Mvc

2009-11-12, kl 20:21:32 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Var på Mvc idag och fick testa ut ett foglosningsbälte, kändes jätte bra med det på och nästa gång om jag känner att det behövs så ska jag få en remiss till sjukgymnasten så blir det nog sjukgymnastik i bassäng :)
Kollade järnet idag med och det bara forsade blod av det lilla sticket i fingret :S men värdena var i alla fall bra. Mitt blodtrycka var inte högt denna gången :) det var ju också bra. Men däremot märkte jag att jag hade ont på ett nytt ställe ;P barnmorskan tryckte på magen och frågade om jag fick ont och jag trodde jag skulle dö för det gjorde svin ont, har inte märkt det annars men när hon tryckte så gjorde det ont så hon sa att det var viktigt att kolla proverna en gång till för det var lite lustigt att jag hade ont där. men men vi får väl se om det är nått denna gången. Tog även ett vanligt blodprov och jag känner verkligen att jag inte mår bra nu, för det gör ont i hela armen och det brukar det ju verkligen inte göra av ett sketet blodprov. Ska iaf titta klar på the proposal nu, ville bara slänga in ett inlägg för din skull Michelle eftersom du var orolig att jag hade dött när jag inte bloggat på hela dagen. Nu vet du i alla fall att jag lever :D


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<