Konstig känsla

2009-11-03, kl 09:04:35 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Har varit jätte öm i nedre delen av magen och bäckenet (inte foglossningar) i två dagar nu känns skit skumt och är jätte jobbigt, blir nästan orolig igår började det krampa och bli varmt upp i ryggen (precis som när värkarna började med Arabelle) och det ömma i magen hade jag med när Arabelle skulle födas.
Blir ju orolig att lill*n ska komma alldeles för tidigt, hoppas jag bara går och oroar mig i onödan.
Nu ska jag väcka Jonny :) ska väl försöka se klart män som hatar kvinnor idag. Har försökt i tre dagar men varje gång vi satt på den har jag somnat för det varit för sent eller så har det kommit folk hit.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<