Känner mig duktig

2009-11-18, kl 19:33:57 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Har packat sex flyttkartonger och två banankartonger idag, känns skit bra att ha så mycket ner packat redan och det finns massvis kvar som vi kan packa nu som inte behöver stå framme. Blir inte så mycket att stress packa sen då. Men nu ska jag ta en liten paus i packandet för pluttan är jätte trött idag och lite gnällig, har nog blivit lite mycket att umgås med Novalie i mer än två dygn nu, dom tjurar ju ihop totalt dom små sötnosarna är Arabelle glad så skriker Novalie och tvärt om (eller ska jag kanske säga Skalle Per och Dunderklumpen, deras nya smeknamn). Ska gosa med pluttan i soffan nu innan det är dags för henne att sova.


Kommentarer
Från: Michelle

Packade ni ännu mer när jag åkt? Trodde du höll på och däcka ihop totalt när jag åkte! :P

2009-11-19, kl 15:32:24
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Från: Sara

Vi packade några kartonger till strax efter du gått för jag blev så övertrött så jag inte kunde sova och så blev jag så rastlös så då tänkte jag att om jag packar lite till så somnar jag nog gott sen ;P

2009-11-19, kl 17:06:24
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<