Jag borde få pris för att vara världens sämsta mamma!

2009-11-27, kl 18:59:33 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle 2009

Idag känns det så iaf... Arabelle ska sova hos sin farmor hela helgen för Jonny ska jobba, va e jag för en jävla mamma egentligen bara lämnar bort min lilla prinsessa en hel helg. Saknar henne redan och har jätte dåligt samvete, men jag vet inte vad jag ska göra annars jag kan verkligen inte ha henne själv när Jonny jobbar det går bara inte. Idag hade jag så ont så jag började gråta och det bara knakade i hela höften när jag rörde på mig, men ändå det är jag som är hennes mamma jag borde ta hand om henne hur ont det än gör. Tycker hon sover borta jätte ofta nu men Jonny måste jobba han kan inte stanna hemma bara för att jag har ont. Usch fy fan för mig... Jonny ska jobba på tisdag med men då är mamma ledig så då sover vi nog hos henne måndag till tisdag, känns skönt att sova med Arabelle så hon inte sover borta ensam för mkt. Ne nu ska jag sätta mig vid tv:n, dricka cola och tycka illa om mig själv...


Kommentarer
Från: Emelie Linder

hej sara jag följer dina gravideteter som bara den =) tycker det är jätte skoj att se hur sin flicka växer och blir större och din nya i magen =) men att du ska tycka illa om dig själv för att du vill ha lite egen tid ska du värkligen inte göra !! vist jag förstår det men se det på det positiva jag kan erkänna som mitt yrke som förskolelärare att vi tycker att det är bra när föräldrarna har haft sina barn borta ganska mycket för då blir det lättare att skola in dom så se det positivt på det hållet =) hoppas du mår bra och arabelle mår bra och din mage =) och din pojkvän..

2009-11-28, kl 00:39:30

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<