Hemma igen

2009-11-07, kl 19:44:46 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Var riktigt mysigt på kalaset men jag var vungen att lägga mig en stund har haft jätte ont idag igen :( men på måndag ska jag ringa barnmorskan så fort jag vaknar för det här funkar inte längre. Imorgon jobbar jonny så då kommer jonnys mamma hit och hämtar Arabelle så jag får vila, på måndag åker Arabelle hem till min mamma och sover där tills på tisdag för då jobbar jonny med, usch känns jätte jobbigt att lämna bort Arabelle så mycket men jag vet inte vad jag ska göra jag kan bara inte ha henne själv. Får väl köpa ett sånt foglossningsbälte och hoppas på att det hjälper annars vet jag inte hur det går jonny kan ju inte stanna hemma från jobbet i fyra månader till den lill* kommer. Aja nog tjatat om det. på kalaset i alla fall var jag, Arabelle, mamma, mormor, morfar, morbror micke och hans sambo nina, mina kusiner nellie, melvin och mammas kille ''björk''. Mammas kille heter egentligen jörgen men i somras när vi var i halmstad så kunde inte min kusin nellie komma på vad han hette hon fick för sig att han hette björk (kanske för att han är lika lång som en björk) och sen dess så har han fått heta det. Min kusin melvin är väl ett och ett halvt år nu och han förstår inte att det är en bebis i magen utan han säger sara och pekar på mig sen klappar han sin mage och säger tjock haha han e så söt när han gör det. Arabelle blev skit förbannad när melvin satte sig bredvid henne för det var ju hennes täcke coh där fick inte han sitta och leka haha. Tänkte slänga upp lite bilder med, eller lite och lite blev rätt många bilder så jag slänger väl upp hälften eller nått blir för många annars :)




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<