Hemma igen

2009-11-22, kl 20:54:13 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Har varit hos pappa en sväng idag, pratat lite skit, käkat mat och kollat på frågesport. I stort sett bara tagit det lugnt idag. Var jätte skönt att komma hemifrån en sväng men jag lär nog hålla mig hemma i fortsättningen. Har nått så förbannat ont av mina foglossningar idag, känns skit surt går som en padda och det gör ondare för varje steg jag tar :( jag som tyckte bältet hjälpte så bra men sån tur fick man tydligen inte ha. Hoppas på att det bara är en dålig dag så jag slipper det sen. Vet inte hur vi ska klara oss om Jonny måste va hemma för att jag inte kan ta hand om Arabelle, sen är det ju skönt om jag slipper åka på sjukgymnastik och det med. Men men hoppas på en bättre dag i morgon, ska fixa lite natt välling till Arabelle nu så kan Andreas och Jonny få fortsätta spela.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<