Grannj*vlarna tar kål på mig

2009-11-26, kl 22:28:23 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Fy fan va skönt att vi bara ska bo här en månad till för jag orkar fan inte mer, hade dött av magsår och högt blodtryck om vi inte hittat en ny lägenhet, förstår inte vad fan dom håller på med där inne. Det var lungt en hel vecka nu men dom senaste tre dagarna har dom haft hur mycket folk som helst hemma hos sig. Jag e skit trött idag och vill bara sova, somnade på soffan innan men tro fan att dom väckte mig vid halv nio nu ikväll. Dom håller fortfarande på där inne men inte fan vågar man gå över när man inte vet vad det är för folk där eftersom dom hotat oss innan, och inte vågar man ringa störningsjouren heller tänk om dom blir vräkta och får lägenheten bredvid våran nya (blir ledig 1 Feb) då dör jag. Usch säger jag bara (jag vet jag är en hemsk människa) men jag hoppas ni går och blir överkörda av en jävla lastbil.


Kommentarer
Från: Sandra - Mamma till Sebastian

men blir som vräkta får dom ingen mer lägenhet nånstans inom vätterhem så klaga på =)

2009-11-26, kl 23:56:10
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Sara

Har fått reda på att dom bara får byta lägenhet för vätterhem om dom blir det, för tydligen så får dom inte vräkas eftersom dom har barn och då får dom inte bara bli utslängda på gatan om dom inte får lägenhet någon annanstans. Tycker det är helt för jävligt, barnfamiljer borde inte få fler chanser än andra, stör man så stör man och man blir ju itne vräkt förrens man har fem prickar från störningsjouren och det tar ett tag att samla på sig dom.

2009-11-27, kl 11:18:48
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<