God morgon

2009-11-26, kl 10:07:36 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Idag sov pluttan ända till halv nio och nu springer hon runt i sin gåstol och river ner alla ps3 spel. Väntar på att Michelle och Novalie ska komma nu med, Jonny är ju på AMA hela dagen så jag behöver lite hjälp med att lyfta och så. Och som den underbara ängel hon är så ställer Michelle upp, stackare kan inte va lätt att umgås med mig och komma hit en gång i veckan för att lyfta min lilla dunderklump, haha nej bara skojja hon brukade va här en gång i veckan när jag fortfarande kunde lyfta med. Men i alla fall är väldigt tacksam för att du står ut med mitt gnäll varje dag Michelle och för att du alltid hjälper mig, du är guld värd.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<