Förbannade jävla grann jävel

2009-11-08, kl 22:09:56 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Vilken normal människa ställer sig och hammrar på sin grannes vägg klockan tjugo i tio på kvällen???
Så jävla respektlöst, dom vet så jävla väl att vi har barn som sover, och jag tycker det är skit samma att det är efter tio det ska va tyst för man börjar fan inte tjugo i. Fy fan säger jag bara, jag hade aldrig kunnat med att göra så mot någon. Väcker dom Arabelle nu igen så ska dom få se på fan. Det skiter jag fullständigt i om det är fel av mig men då sak jag jävla med låna pappas slagborr i morgon och borra hål satan i väggen fem i tio i morgon kväll. Det kan fan va värt att betala dyrt när man flyttar. Ursäkta alla svordommar men jag är bara så jävla förbannad just nu.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<