Gjort en blogg :)

2009-07-25, kl 11:50:01 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt
Tänkte ja kunde försöka mig på det här med att blogga, Kan ju börja med att berätta hur min morgon började.
Arabelle vaknade vid tio i sju och ville ha mat, hon har börjat göra det ofta nu :( det var ju så skönt när hon sov ända till tio. Då tyckte jonny att jag kunde gå upp så han fick sova sina sista 30 min eller var det var, men det tyckte jag var rätt onödigt då kunde väl lika gärna ja få sova eftersom han ändå ska upp liksom. Då tjurade han ihop totalt (älskar hans morgon humör. eller inte) och sa men då kan ja inte va uppe så länge på kvällarna. okej?!? ja sa flera gånger igår kväll att han skulle gå och lägga sig och att jag tar nattar arabelle men nej då han skulle envist stanna uppe. Har lite svårt att se att det är mitt fel att han sover för lite när ja ändå säger att han sak lägga sig. Aja hoppas du läser detta och ser hur dum du låter ibland. Älskar dig så mycket så det gör ont men ibland är du bra dum. Nu vill lillsnuttan ha mat igen så det är bäst ja slutar skriva nu.


Kommentarer
Från: Michelle

Haha Arabelle har umgåtts för mkt med Novalie :P halv sju-sju är vi vakna varje morgon :D

2009-07-28, kl 18:00:04

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<