Var några och tittade på lägenheten

2009-12-02, kl 20:58:55 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Och jag stod och lagade mat när dom ringde och vet inte riktigt vad jag gjorde men helt plösligt hade jag brännblåsor på både magen och armen och brände maten så det var rök i hela köket. Borde nog koncentrerat mig mer på maten haha, blev lite panik städning när dom skulle komma och precis samtidigt som det ringer på dörren så river Arabelle ut hela pappersinsamlingen på köksgolvet. Det var bara att slänga in det i påsen igen samtidigt som Jonny öppnade dörren, kan ju tala om att panik städ var ju inte bra för mina foglossningar men men det blir väl bättre ska sätta mig framför tv:n med chips och cola och titta på greys nu :)


Kommentarer
Från: Michelle

Faaaan!! Glömde spela in greys! Går det nån repris??

2009-12-02, kl 22:21:50
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<