Var hos sjukgymnasten

2009-12-01, kl 17:55:28 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Idag och fick kryckor så jag kan gå normalt nu, blir sjukskriven på torsdag så Jonny får va hemma med. Ska till sjukgymnasten på tisdag igen och jag har fått lite övningar jag ska göra tills dess, vi ska prata lite om akupunktur så ska jag få börja med det med och lite senare ska jag gå på vatten gympa med. I december ska ja även till ortoped tekniska nånting och få ett nytt bälte som ger mer stöd, så dom ska mäta lite då och sy ett bälte som passar mig perfekt. Ska börja sova med bältet nu med så kanske jag slipper allt det onda på morgonen med och så får jag förhoppningsvis sova bättre. Känns bra att det blir något gjort nu för innan när det var något och man ringde till barnmorskan så sa dom bara att det är helt normalt, men nu händer det grejjer. Fick veta att jag inte kan få bort foglossningarna helt men med all hjälp nu kan jag göra smärtan mer hanterbar så det går att stå ut. Sjukgymnasten tyckte jätte synd om mig som hade så ont så här tidigt i graviditeten och jag kan bara hålla med henne tycker synd om mig själv ;P


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<