undrar om psyk har en ledig säng till mig?

2009-12-09, kl 17:09:12 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt


Håller på att bli helt galen på alla papper som ska in till försäkringskassan om min sjukskrivning, jonnys föräldrapenning, föräldrapenning till mig för den lill* bostadsbidraget och sen allt med telia och så ska man in igen och skriva på faderskaps papper och skit. Usch det blir för mycket för min lilla hjärna känner att den är överbelastad på hög nivå nu. Undrar om psyk har en ledig säng åt mig? kommer nog behöva det snart för om jag inte lyckas reda ut det här i morgon så kommer jag nog börja slita av mitt eget hår.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<