Sluta

2009-12-07, kl 10:27:28 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Fattar du hur jobbigt det är att inte kunna hjälpa till? Det är ju inte direkt så att jag inte vill, men när jag väl försöker kan du inte ge mig chansen då? måste du springa dit och sucka och göra det själv för det går snabbare, förstår du hur värdelös du får mig att känna mig? Även om det bara är en så liten sak som att ta upp en napp från golvet låt mig göra det då och sluta säg till mig att skylla mig själv om det gör ont, var så jävla schysst och ge mig kryckorna istället när jag ber om dom så gör det inte lika ont. Visst det går inte lika fort men jag får känna att jag med kan. Kan jag inte få känna det ibland?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<