ska lägga mig riktigt sent idag

2009-12-08, kl 00:07:35 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Har märkt att ju längre jag sover desto mer knakar det på morgonen i flera timmar när jag går, och i morgon ska jag till vårdcentralen vid halv nio och det är ju bra om jag kan ta mig ner dit så om jag bara sover någon timme innan jag ska dit så går det nog bättre. usch kommer bli sån heldag på vårdcentralen i morgon halv nio ska jag till labb och stickas dricka äckel socker tjofräs för en glukosbelastning och sen vänta två timmar innan jag sticker mig igen för att kolla så jag inte fått graviditets diabetes, undertiden som jag ska vänta dom två timmarna ska jag in till barnmorskan och göra rutinkoll hos henne lyssna hjärtljud mäta mage mm. borde stickas igen vid halv elva,  klockan elva ska jag va hos sjukymnasten och jag gissar på att jag blir klar runt tolv tiden där och då är det bara att åka hem fort för klockan ett ska Arabelle va på Bvc, fast Jonny kanske får gå själv med Arabelle känner att det kanske blir lite väl mycket i morgon annars. Får väl se hur det går kommer nog bli jobbigt att göra så mycket på samma dag men det känns bättre att ta sjukgymnasten när jag ändå ska dit så slipper jag åka två dagar.


Kommentarer
Från: Anonym

Ja det var sista valpen:)

Nu försöker jag bara bli av med en schäfer hane på 5år men är inte världens lättaste

2009-12-08, kl 00:42:33
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<