Packat

2009-12-28, kl 00:56:34 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Lite mer idag, så imorgon är det bara att packa kläderna jag tvättade idag och dom sista talrikarna vi har använt nu och gardinerna, Tror det är allt sen. Ska upp till vätterhem i morgon med och lämna tillbaka tapet pärmarna som vi lånat över helgen, har valt tapeter till Arabelles och lill*ns rum. Är dock rätt besviken över att vi inte får om tapetserat i köket och vardagsrummet, speciellt i köket där det är massa små flöt fläckar överallt. Dom har sagt att dom ska byta ut en del av tapeterna där men jag tycker alla är lika fläckiga och så är det ju board (stavning?) där med så jag fattar inte hur dom ska göra... måste ju va smidigare om vi får helt nytt. Vardamgsrummet är inte så farligt det är mest bara jag som tycker att man inte kan ha ett lila vardagsrum sen sitter tapeterna lite fel, kanterna följer inte varandra och så är det jätte stora svarta fläckar i hallen precis när man kommer in och det är ju samma tapeter där som i vardagsrummet det hör liksom ihop så jag tycker vi borde få nytt där med, men men så kan det va ska fråga i morgon igen bara för att vara helt säker på att dom inte kommer göra något åt det. Annars får jag väl hoppas på att jag hittar lite pengar så jag har råd att tapetsera själv. Vill flytta nu, känns som det är jätte långt kvar tills tisdag samtidigt som det känns som att vi har hur mycket kvar som helst och inte kommer hinna, men det ska nog gå bra. Kanske är bäst att sova lite nu om man ska orka med allt i morgon med. Natti natti


Kommentarer
Från: Michelle

Tror det stavas bård :P imorgon gäller det!! :)

2009-12-28, kl 10:24:57
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<