Klippt mig och köpt syskonvagn

2009-12-04, kl 23:39:02 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Idag klippte mormor mig, det är jätte kort nu kan precis sätta upp det i en toffs. Men det var för mitt hår är så jäkla slitet plus att jag är gråhårig just nu, hatar hur hormonerna sabbar allt just nu använde precis samma hårfärg som jag alltid gjort men pga alla hormoner så fäste inte färgen bara för jag var blond innan så nu när jag tvättat det massa gånger så blev det grått. men gud va skönt att ha så lite hår.


Sen var jag och Michelle någonstans utanför Nässjö idag och köte en syskonvagn, känns skönt att ha det avklarat med. Tycker den är jätte söt sen är det skit samma om det blir en flicka till för jag skiter i färgerna. Jätte go och köra är den med. Tack Michelle hade itne klarat mig utan dig <3


Kommentarer
Från: Louise - Eddies mamma

Sv: Ååh, tack så mycket :) kände också att det behövdes för julstämningens skull :)

2009-12-05, kl 09:04:38
Från: Michelle

Den är super! :)

2009-12-05, kl 13:16:17
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<