God morgon

2009-12-01, kl 10:47:22 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Idag har jag pratat med barnmorskan om mina foglossningar för det här funkar inte längre, nu har Michelle varit här i två dagar för att Jonny jobbar och när hon åker hem sen så kommer mamma hit eftersom jag inte kan ta hand om Arabelle själv längre. Men barnmorskan bokade in ett möte med läkaren för en sjukskrivning på torsdag så jag hoppas verkligen jag blir sjukskriven så Jonny kan va hemma nu med, känner hur det knakar i hela höften idag med och det går inte ha det så här längre. Sitter och väntar på att sjukgymnasten ringer upp med så får vi se vad dom kan göra för mig, har bara varit hemma hur länge som helst så det blir ju inte bättre i höften bara för att Jonny är hemma men vi får väl se jag kanske börjar på sjukgymnastik då med, det har ju barnmorskan pratat om tidigare så det blir nog så.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<