fick hem resten av julklapparna idag

2009-12-04, kl 01:03:33 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Så jag tänkte jag skulle slå in dom i morgon om jag orkar, känner att kroppen inte riktigt vill som jag vill just nu.
Var ju på Mvc och F-kassan idag och fast jag fick skjuts av mormor ända fram till dörren på båda ställena så var jag helt slut när jag kom hem, kunde inte hålla ögonen öppna och somnade på soffan. vaknade efter 1½ timme när klockan var nio ungefär av att det började ringa som fasen här hemma. Alla tyckte tydligen att det var bra att ringa när jag sov :/ men men får väl skylla mig själv som inte la mig i sängen och sov för natten hade kanske inte vaknat då, så nu kan jag i alla fall inte somna om och har varit riktigt stel i kroppen och det knakar i fogarna när jag går precis som det gör efter en hel natts sömn. Men det går väl över snart hoppas jag. Julklapparna var iaf jätte fina men jag har fortfarande inte köpt något till Jonnys moster min farmor och lilla Novalie, Någon som har nått förslag?
Måste köpa nått till Novalie för typ hundrafemtio kronor, men vad köper man som är riktigt bra till en 6 månaders bebis?
Vad köper man till en farmor som inte gör annat än att mata fåglar och går ut med hunden? (ska kosta ca 200)
Och vad köper man till en moster som inte gör nått? (ska också kosta ca 200) eller ja nått gör hon väl men har ingen aning om vad hon har för intressen och det har tydligen inte Jonny heller haha så bra känner han sin moster.
Men som sagt kom gärna med förslag för det står helt still i mitt huvud.


Kommentarer
Från: Sandra - Mamma till Sebastian

till novalie kan du kanske hitta något på www.lekmer.se



och till de andra kanske du kan hitta några fina grejer på ekohallen eller nått =)



Vart hade du beställt de andra julklapparna?

2009-12-04, kl 10:17:47
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<