Dåligt med uppdatering

2009-12-26, kl 20:50:05 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Nu i jul, men det är för att det har varit fullt ös medvetslös hela tiden. Kör en snabb uppdatering nu sen ska jag gå och nana är helt slut.
23Dec: Ullared hela dagen, julfirande hos pappa på kvällen (sova där)
24Dec: Gröt hos pappa på morgonen, Ut till mormor och fira jul heeeela dagen, hem till Jonnys föräldrar på kvällen (sova där)
25Dec: Julfirande med Jonnys familj, hem till pappa på kvällen (sova där)
26Dec: Pulka race med släkten hos pappa, köpt tv på mellandagsrean, hem och packa.

Är helt slut just nu och har aldrig haft så ont av foglossningarna innan som jag har just nu, funderar på att gå och dö en stund i soffan innan jag lägger mig. Känner mig jätte risig just nu eftersom jag är super dunder förkyld och har världens hosta och inte kan andas normalt :( Blir nog lite dåligt med uppdateringar en vecka till ungefär, flyttlasset går på tisdag och sen har vi inte internet förrens 1-4 januari vet inte riktigt när det kommer. Men när allt är i ordning efter flytten så kommer jag blogga lika mycket som vanligt :D


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<