Trött

2009-08-21, kl 23:58:45 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Gravid med Jadie
Är så sjukt trött hela tiden vaknar nästan varje natt och har sån grotesk kramp i livmodern så det känns som ja håller på att dö. Min BM säger att det är precis som det ska men jag blir orolig ändå orkar inte ha så här ont hela tiden och ja vågar inte äta hur mycket alvedon som helst, det ska ju inte påverka lill*n men palla ta typ fyra alvedon varje dag det kan ju inte vara bra, aja hoppas på att få sova hela natten i natt i alla fall. Natti natti på er

Kommentarer
Från: Sandra - blivande 2barnsmamma

hon är bara där tillfälligt men de är en tant som verka helt störd. men så är de ju me de flesta bm där. hon jag tycker är asnällast är den tanten som är längst mot lekrummet. hon är jätte snäll men inte yvonne å den där "nya" bläää... men de är bara att käfta emot för de ska fan inte tro dom är nått

2009-09-04, kl 10:55:46
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Sandra - blivande 2barnsmamma

jag tror du ha så ony för de är så täta grav. ja ha me haft rätt ont även om de inte varit lika tätt men de är hela vnligt säger dom

2009-09-04, kl 10:56:38
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<